Smatramo kako je održivo i odgovorno upravljanje našim poslovanjem važno, ne samo iz profesionalnih razloga - to je naše osobno uvjerenje.
Kao predvodnik u društvenoj odgovornosti, prva smo komunikacijska savjetnička kuća koja je počela izvještavati o održivosti, još 2007. godine. Naše novije izvještaje prelistajte klikom na PDF ikonu na slici.
Ambicioznim organizacijama pomažemo da odgovorno upravljaju svojim utjecajima i stvaraju održivu i prosperitetnu budućnost.
Employee engagement & experience
Customer experience = employee experience
EMPLOYEE ENGAGEMENT & EXPERIENCE
Prilagodite ono što nudite stvarnim potrebama ljudi, motivirajte ih i angažirajte.
Motivacija i angažiranost zaposlenih diretno i indirektno utječe na zadovoljstvo kupaca i rezultate tvrtke. Međutim, mnoge se organizacije, bez obzira na benefite koje nude, bore s motivacijom ljudi. I sami zaposlenici često rade jer moraju, a ne zato što žele.
Projekti:
-
Engagement strategija i provedba
-
Employee experience
-
Analiza potreba i/ili kreiranje persona
-
Mapiranje employee journey-a
- aktivnosti za povezivanje zaposlenika u organizaciji (stari i novi, različite generacije) nakon akvizicija, promjena vodstva, reorganizacija, promjene načina rada i sl. putem grupnih radionica, prilagodbe procesa i komunikacijskih alata
Hrvatska Lutrija
Hrvatski Telekom
Immofinanz
IN2 grupa
INA
Innoenergy
KONČAR grupa
Lactalis
Lelo
LeSaffre Adriatic
Lidl Hrvatska
Maistra
Mardorado
Medika
MOL
Montelektro
Nielsen
OTP banka i grupa
OTP Leasing
Prima namještaj
RBA
Sony
Span
UNIQA osiguranje
Vaillant
Volonterski centar Zagreb
Reference
Aluflexpack Grupa
Assist Digital
BASF
Cemex Hrvatska
Croatia osiguranje
Europski fond za jugoistočnu Europu
Grad Zagreb
Grad Zlatar
Grawe osiguranje
HEP
HOPS
Hrvatska banka za obnovu i razvitak