Kako oženiti, a ne “oženiti” svoju publiku?

Možda ste čuli, ne svi, ali barem nekolicina vas za gospodina Nediljka Babića zvanog Gangster. Ako vam nije poznato čime se gospodin Babić bavi, dopustite da vam objasnim kako se radi o najpoznatijem hrvatskom provodadžiji ili, kako je objašnjeno u ovom internetskom leksikonu, osobi iz susjedstva koja posreduje u spajanju mladića i djevojaka u svrhu ostvarenja njihovog budućeg zajedničkog života, po mogućnosti braka. Kažu u leksikonu nadalje kako su provodadžije preteče današnjih modernih servisa za usamljena srca i portala za pronalaženje idealnog partnera/ice.

Čitajući Slobodnu Dalmaciju, naletjela sam na intervju s gospodinom Babićem objavljenim 3. travnja i oduševila se mudrošću njegovih rečenica koje, iako su izražene vrlo jednostavnim i pristupačnim jezikom, pokazuju veliko životno iskustvo i znanje. Gangster iz Imotskog kojeg nazivaju i doktorom usamljenih srca, shvaća važnost  PR-a i marketinga puno bolje nego neki poslovni ljudi koje sam imala prilike upoznati tijekom svog rada u struci. Parafrazirat ću njegove riječi vezane konkretno za spomenuta područja PR-a i marketinga. Gospodin Babić, objašnjavajući problematiku neženja u Hrvatskoj kaže kako  iza svakog uspješnog zavođenja leži dobar marketing pa on svoje učenike uvijek savjetuje i upozorava da ženi kupe koju čokoladicu ili ružu. Žali se i da ga ne slušaju jer ih “ima puno koji ne bi niti malo uložili u PR jer ne shvaćaju da nakon tog malog znaka pažnje odmah ženi mogu prebrojati zube”.

Naš dragi Gangster u svojoj je karijeri provodadžije spojio čak 370 parova čija je veza rezultirala brakom pa se bez dileme može reći kako je primjer čovjeka uspješnog u svome poslu. Važnost građenja odnosa na primjeru dvoje ljudi koji započinju ljubavnu vezu vrlo se lako može primijeniti i na poslovni sektor. Ulaganjem u odnos gradi se dugovječna i uspješna veza.  Pri tom se javlja isti problem kao i kod spomenute problematike neženja – tvrtke odbijaju ulagati u odnose s javnošću još uvijek nedovoljno shvaćajući kako je to neizbježan način da ožene, a ne “ožene” svoju publiku.

Lucija Kosor

Foto: Pixabay

Ostavi komentar